mandag 19. mai 2014

eksamen osv

Jeg forsov meg til skolen, snubla inn døra, tema ble lagt på bordet og vi valgte oppgave. Noen spørsmål, en gjennomgang og ei litta kjøretur senere satt jeg i lag med noen venninner på kafferiet og idémyldret på høyt nivå. Iskaffe og frappe gikk ned på høykant og sola var på vår side idag. Jeg angret på at jeg lot kamera bli hjemme.

Da jeg kom hjem sprayet jeg megselv med selvbruning som ble særdeles lite pent. Så lå jeg i sola og hørte på love me again på repeat (den til john newman) til jeg sovna.



Det er gått noen timer og bordet foran meg er rotete av ark og notater, der står en tom mumikopp, jeg har skolepcen ved min høyre hånd og to mediebøker ved min venstre.  og jeg har alt for mange tanker i hodet. Eksamensforbredelser ass. Er helt klam i hendene. 

(Mest har jeg lyst til å bade, spise yoghurtnøtter og se den nyeste godzillafilmen.)

2 kommentarer:

  1. Uff, vet det er kjedelig med så mye å tenke på, og da måtte ha eksamen hengende over skuldrene samtidig! Men du er så sterk og fin, du klarer alt du vil, det er jeg sikker på <3
    En stor klem til deg, Idunn!

    SvarSlett
    Svar
    1. ååååå tusen takk for fine ord. de skal jeg ta vare på

      Slett

legg gjerne igjen noen ord.