torsdag 8. mai 2014

medieprisen 2014

Dagen startet tidlig og mobilvekkeren stod på slumre i noe som føltes ut som evigheter. Jeg dusjet, krøllet håret, bleket tennene og festet på løsvipper; det som skal til for å bli pen. I dag var medieprisen og jeg var nominert i to kategorier. Det har jo vært artig å tenke på, men skal jeg være ærlig har jeg ikke tenkt så mye på det.

Malla sov hos meg og Sigrid dukket opp rundt ti. Det var rundt da vi spratt jordbærchampagnen også. Vi skålte og malte tånegler røde om hverandre og før vi visste ordet av det var klokka bli så mye at vi måtte snuble oss inn i bilen på hæler og kjøre til Bakkenteigen.


Beste underholdningsinnslaget var nok Tobias Hansens selvkomponerte sang som han rørte flere (meg iallfall) til tårer. Utrolig dyktig musiker.

Ellers var det knapt med mat, så for min del var det bare frukt og godt selskap som holdt meg gående. Alt i alt, en veldig hyggelig formiddag. Åh, forresten, hihi, jeg vant beste lydreportasje (gratulerer til meg <3)

2 kommentarer:

  1. Jeg tror jeg liker denne bloggen bedre enn den forrige, og jeg likte den forrige. Gratulerer med pris!

    SvarSlett
    Svar
    1. tusen takk, julie! det var veldig hyggelig å høre <3

      Slett

legg gjerne igjen noen ord.