fredag 9. mai 2014

.. og katta maler som aldri før

Det er helg og jeg har fullbokket helg hvor skolearbeid er et nøkkelord. Jeg tok en snartur innom byen etter skolen og kjøpte meg en aussiehårkur og en varmrosa neglelakk fra opi. Jeg har egentlig rosa neglelakker i for mange nyanser, men jeg elsker rosa neglelakk. Hva sier man? "Sorry, not sorry"?





Katten er i godt humør og følger med på verden, ved siden av orchidéen. Jarand jamrer over at matematikkeksamen sniker seg innpå og jeg skriver dette mens jeg venter på at første lag med neglelakk skal tørke. Sola skinner så fint i dag og jeg kjenner jeg vil ta frem den rosa sykkelen min.

Det er vår og det er dukket opp rosa knopper og fuglekvitring i trærne, og jeg kjenner meg litt lettere og litt gladere. Jeg tar vare på øyeblikk hvor jeg føler meg glad (de trenger jeg ofte til senere).

(god helg)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen noen ord.