lørdag 10. mai 2014

solskinn og tortillachips (med chilli)

Hos Ole og spiser tortillachips med chilli mens vi hører på fever ray. Det er en fin kveld og det siste solskinnet danser mellom greinene og bortover veggen. Jeg har søndagsfølelse, så det gleder meg litt å vite at det bare er lørdags kveld.

Bortover på veggene er det bilder fra Amsterdamturen vår i høst og jordbær/vin-picnikbilder fra i fjor sommer. I løpet av i sommer skal vi kanskje til København har jeg bestemt i hodet mitt. Jeg tror egentlig ikke pengene rekker så langt, men hodet mitt og jeg har håpet oppe.

(ha en fin kveld)

7 kommentarer:

  1. Så du/dere på Eurovision i år? I så fall, hvem synes du var best? :)

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Krysser fingrene for at pengene samarbeider, jeg. Kjæresteturer er de beste!

    SvarSlett
    Svar
    1. Krysser fingrene selv! Hadde vært såå koselig!

      Slett

legg gjerne igjen noen ord.