lørdag 10. mai 2014

tiende mai to tusen og fjorten

I dag anser jeg meg selv som heldig. Jeg fikk våkne opp ved siden av han og jeg ble kysset på pannen. I dag stod vi opp litt ekstra tidlig fordi minstejenta i huset fylte 12. En bursdagssang, noen gjesp, en brownies og noen jordbær senere satt vi i sofaen og alle gav oppmerksomheten til bursdagsbarnet som ivrig rev det rødstripete papiret av gavene. Gliset ble stort da hun så hun fikk strikkhopp i gave.

I dag var det sol som varmet ekstra i ryggen da jeg syklet ned bakken fra huset hans. Småbustete på håret, sminkefri og med blomsterkjole føk jeg avgårde på den rosa sykkelen min. Satt nettopp ute og spiste en skål med vaniljekesam og jordbær sammen med brosjan. Fuglene krangler om hvem som kan kvitre høyest og katten ruller seg på plattingen slik katter gjør.

Nå har jeg lagd meg kaffe, funnet frem de siste makronene og skal straks gape over skolearbeidet her jeg sitter på gulvet.



(håper dere har en mer spennende lørdag enn meg)

2 kommentarer:

legg gjerne igjen noen ord.