lørdag 1. november 2014

første november

Min assosiasjon til november er "grå", og den første novemberdagen var nettopp slik en novemberdag skal være. Etter en lat morgen fikk vi rota oss til bussen ned til byen i duggregnet. 

Ole og jeg var nede ved det nye huset deres ved sjøen. Hvor vi lå på det grønne vegg-til-vegg-teppet mens vi spiste kardemommebolle og drakk latte som vi hadde tatt med fra ett kafésvipp på veien ned. Riktig så koselig!


bbysykt casual

Vi begge gjort noen handleærender, og Ole har nok handlet mer enn nok plater for resten av måneden. På mandag skal vi på st.vincentkonsert i hovedstaden og jeg er så gira! Dette er det mest spennende som har skjedd meg på lenge, og åååhh jeg gleder meg sånn.
tønsberg


 Senere i kveld kommer siv på besøk. <3

6 kommentarer:

  1. Så himla fine bilder. God november, Idunn <3

    SvarSlett
  2. Å herregud så heldig med konsert! Kos deg masse på konsert og generelt i november Idunn <3

    SvarSlett
    Svar
    1. tusen takk. konserten var fantastisk!

      Slett
  3. Kos deg på konsert, og kos deg i fine, fine Oslo! Anbefaler deg å dra på Villa Paradiso på løkka om du er sulten, utrolig god mat og kjempekoselig sted, spiser der så ofte jeg kan :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg vet ikke hvor løkka er? vil gjerne dette stedet!

      Slett

legg gjerne igjen noen ord.