tirsdag 6. januar 2015

når han snart drar

Jeg kjenner jeg heller vil sovne på brystet hans enn ti millioner puter. Og jeg kjenner allerede på hvor mektig savnet vil være når han drar til militæret om under to uker. Han drar like før vårt treårsjublieum som kjærester og jeg innrømmer at jeg tror jeg trenger han mer enn jeg burde.

Jeg har en hel liste med alt jeg kan bruke tiden på, men likevel er jeg en kjærlig person og jeg gruer meg til savnet av nærheten hans - både fysisk og psykisk. Jeg gruer meg til å ha for god plass i senga, og jeg gruer meg til å innse hvor mye hverdagslig jeg tar for gitt (for jeg vet det er mye).


Savner er allerede til å ta og føle på.


morgen




16 kommentarer:

  1. du e så fantastisk

    SvarSlett
  2. Ingenting galt med å være langt fra hverandre en stund. Eller, der og da er det jo grensesløst vondt, men det skader ikke på lang sikt. Det forholdet jeg har vært i som varte lengst og som også definitivt var det vakreste (så langt), var et avstandsforhold.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er bare det at jeg er vandt med å ha han maks fem min unna i tre år, så da blir kontrasten mellom det enorm da han plutselig er mange mange timer unna.

      Slett
  3. Lykke til, Idunn! Du får tenke på hvor fantastisk det blir å få ham hjem igjen <3

    SvarSlett
  4. Hvor lenge blir han borte? :/ <3

    SvarSlett
  5. Det går nok fint skal du se, og det finnes mange koselige småting man kan gjøre for å lette avstanden litt. I tillegg, så kommer det jo permisjoner med jevne mellomrom, så han blir nok ikke borte i et år sammenhengende for deg heller. :)
    Hvor i landet, og i hvilken våpengren skal han?

    SvarSlett
    Svar
    1. Elverum først, så garden i Oslo. :)

      Slett
    2. Det er jo ikke så langt unna, og med helgepermisjoner i tillegg, så er det jo mange muligheter for å improvisere et møte, dersom lengselen blir for stor (i alle fall på lang sikt).

      Huseby er ikke så rent ille om man sammenlikner med Bardufoss, Sør-Varanger eller Setermoen der oppe i nord :)

      Slett
  6. Uff, føler absolutt med deg! Savner kjæresten min bare han er på ferie et par små uker, men da er det alltid uendelig godt å se han igjen etterpå!
    En ting jeg har lært og hørt er at avstand STYRKER et forhold, og du får jo heldigvis se han innimellom når det er permisjoner :) Så får du noe å glede deg til!

    SvarSlett
    Svar
    1. jeg er så glad jeg får sett han innimellom og at vi har kontakt via meldinger og snapchat. jeg håper virkelig avstanden styrker. det vil definitivt sette forholdet på prøve.

      Slett
  7. Bloggen din og deg er bare <3<3<3<3

    SvarSlett
  8. han skal til terningmoen leir i morgen han også? det skal jeg og :o blir nok en spennende opplevelse for han, selv om avstand suger :( elsker bloggen og stilen din <3 :)

    SvarSlett

legg gjerne igjen noen ord.