mandag 26. september 2016

ops

Varmere dager og sola står opp tidligere og tidligere jo lengre utover den australske våren vi kommer. Det er gått en måned siden sist jeg tittet innom bloggen sist, og tiden flyr med vinden, og om noen dager er det oktober. Småsjalu på europeisk høst akkurat nå.

Jeg har fått meg jobb på et av favorittstedene mine her på gold coast. Det er et steinovnspizzasted med rause vinglass og lyslenker i taket. Jeg jobber ikke så mye, men jeg trives veldig der. Det er én uke igjen til jeg drukner i deadlines, og jeg ligger bak skjema i absolutt alle fagene mine. Hurra. I skrivende stund har jeg ei uke med midbreak. Idag har jeg susa bort, imorgen skal jeg være produktiv. Jeg må faktisk det.

Savner Ole, savner familien min, savner pusa. Jeg er endelig nesten frisk, etter å ha vært sjuk i to uker. Æsj, jeg vil skrive, men er litt tom om dagen. Jeg skulle gjerne ha satt ord på det, men det er ingenting å sette ord på akkurat nå. Jeg er bare sliten, tror jeg. Kanskje det hjelper å løpe seg en tur?

Skal skrive igjen om ikke så lenge. Lover at det ikke skal gå en hel måned, men det er så fort gjort. Klem




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen noen ord.